اخبار
1401/11/12 چهارشنبه
پیام آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب بزرگ ایران اسلامی
پیام تبریک دکتر علی حسین محمدظاهری رییس دبیرخانه دانشگاه های پیام‌نور منطقه ۴ و استان همدان

.

🌀به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان همدان، دکتر علی حسین محمدظاهری رییس دبیرخانه دانشگاه های پیام‌نور منطقه ۴ و استان همدان، در پیامی آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب بزرگ ایران اسلامی را تبریک گفت.

❇️ متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است.

کلام الهی و الفجر و لیال عشر، نوید بخش پگاه روشن پیروزی است و خدای متعال را شاکریم که اینک ملت غیور ایران چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.
مردم ایران در ۱۲ بهمن سال ۵۷ حماسه بی‌سابقه‌ترین استقبال تاریخ معاصر را رقم زدند؛ استقبال از مردی که نه تنها مرجع و مراد بود، بلکه رهبری بود که نمونه‌ای از حکومت اسلامی را در نظام جهانی بنیان گذاشت و این گونه شد که حق آمد و باطل رفت.
ملت ما در عرصه های علمی پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی در میان کشورهای پیشرفته قرار گرفت.
🔻 اینجانب فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک، دهه فجر را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و به خصوص اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور استان همدان تبریک و تهنیت عرض نموده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهمن ۵۷، با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و امید آن دارم که با همدلی و وحدت بیش از گذشته در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق‌های روشن حرکت نموده و در جهت تهذیب، خود سازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و در آینده با علم و معرفت بیشتر در جهت ارتقای سطح علمی در پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشیم

📝  علی حسین محمدظاهری
ریاست دبیرخانه دانشگاه های پیام نور منطقه ۴ و استان همدان

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر